Maher Zain

Maher Zain
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است





پشت کردن به حرفه ای سودآور در جریان اصلی صنعت موسیقی در نیویورک جایی که او با RedOne تولید کننده ی مشهور بین المللی (اکون، لیدی گاگا، انریکه ایگلسیاس، مایکل جکسون و غیره) کار میکرد. ماهر تصمیم گرفت موسیقی ای بسازد که ریشه های او یعنی هم اروپایی و هم عرب و مسلمان را منعکس کند بنابراین شروع به همکاری با Awakening Records (که سکوی شهرت هنرمند بریتانیایی سامی یوسف بود) برای الهام بخشیدن به جوانان در سراسر جهان کرد.


در اوایل مارس 2010، اولین آلبوم ماهر “Thank You Allah” توسط ( Awakening Records) منتشر شد که آلبوم NO.1 بالاترین فروش در سایت آمازون در بخش موسیقی و NO.9 در بخش R & B جهان بود. با انتشار آلبوم دوم  “Forgive Me” ماهر همچنان به الهام بخشیدن به دنیا از طریق موسیقی خودادامه داد.

ماهر تا بحال در کشور هایی نظیر ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، سوئد، فرانسه، هلند، بلژیک، سوئیس، آلمان، اتریش، بوسنی، امارات متحده عربی، مصر، الجزایر، بحرین، اردن، مالزی، اندونزی، برونئی، سنگاپور و تایلند و چند کشور دیگر کنسرت برگزار کرده، با چنین شور و اشتیاق و استعداد باور نکردنی و سبک منحصر بفرد آسمان هم برای ماهر محدود است.

 

بیوگرافی کامل maher zain در ادامه ی مطلب

 

  • admin. maher zain



نام : ماهر زین / Maher Zain

تاریخ تولد : July 16, 1981 

سن : 31 سال

ملیت : سوئدی (لبنانی الاصل)

تحصیلات: لیسانس رشته مهندسی هوافضا

حرفه ی پیشین: تولید کننده ی موسیقی

سابقه ی فعالیت با کسانی چون: RedOne: Akon, Lady Gaga,غیره
 
اولین آلبوم : Thank You Allah
تعداد ترک: 13
تاریخ انتشار : 1st of November 2009
Record Label: Awakening Records
 
دومین آلبوم : Forgive Me
 تعداد ترک: 14
تاریخ انتشار :2nd of April 201
Record Label: Awakening Records


  • admin. maher zain