Maher Zain

Maher Zain
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ

2014/04/13 پیام ماهر زین در fb


همراه با هنرمند با استعداد جوون Harris J و تهیه کننده سوئدی بزرگ Moh Denebi در استودیو و مشغول کار بر روی اولین آلبوم Harris J...

انشالله به زودی ترانه های هیجان انگیز زیادی توسط این خواننده 16 ساله، منتشر میشه :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

In the studio with young talented Harris J and top Swedish producer Moh Denebi working on Harris's debut album..
A lot of exciting songs will be coming from this 16 year old singer very soon insha Allah :))

................................................


همرا با Raef در سوئد

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

With Raef here in Sweden

  • asma zain

نظرات  (۱۶)

سلام عزیز .این عکسش خیلی بامزس.من ماهرزینو خیلی دوست دارم.چون ترانه هاش فوق العاده اس.خفه شدم از. این ترانه های سطحی که همش. میگه اخ تو رفتی.من عاشقتم.فقط یه گوشه نشستم دارم گریه میکنم....اهنگfor the rest of my life عوض همه ی اونا زندگی توش جاریه ولیاقت گوش دادن داره. ولی همه ی اهنگاش توجه ادمو جلب میکنه سمت چیزایی که حواسمون بهش نبود.من ارزومه که یه روز بیاد ایران .یعنی میشه؟لطفا نظرتو بگو؟
سلام دوست عزیز. با همه حرفات در مورد ماهر موافقم. خوشبختانه منم تونستم به لطف دوست خوبم، بشناسمش ^ ^ راستش متاسفانه من فکر نمیکنم که ماهر بیاد ایران... به هر حال ممنونم که به ما سر زدی ●‿●
بازم سلام.به نظر من باید دعوتش کنن(هفته وحدت) مثل سامی یوسف که به دلیل تداخل کاراش نیومد ولی خوب سامی که به پای ماهر نمیرسه.حقیقتا دوست دارم بدونم نظر خودش چیه. بالاخره خودش گفت من برای همه مسلمونا میخونم. فکر کنم اگه چند نفری بریم صفحه اش اینقدر کامنت بذاریم شاید یه اتفاقی بیفته.میخوام بگم یه فارسی انگلیسی هم بخون ببین سامی خونده ه ه ه ه ه.تا حالا فقط به زبونایی خونده که اکثرااهل
سنتن.نکنه از شیعه خوشش نمیاد
سلام دوست. آره فکر خوبیه که بریم و ازش بخوایم اینکارو بکنه. مخصوصا که ما تو fb یه پیج طرفداران ایرانی ماهر هم داریم. شاید یه فکری واسه ما بکنه. ^‿^
ای کاش ماهربیاد ایران تا میتونین واسش تو fbپیام بزارین

ببین مهربون جون من خودم شیعم ولی شیعه یه سری عقاید داره که حلالن مثل (صیغه)که ابروی اسلام رو برده مثل کارهای عجیب و غریبی که امثالش نمازا رو باهم خوندنه خدا و پیغمبرش گفتن نماز 5 گانه نه 3 گانه این دروغرو به امام صادق نسبت دادن والا منم جای ماهر بودم قدم واسه ایران بر نمیداشتم اگه دوستداشتی جوابمو بده تو همین سایت فعلا

اگه شیعه بود هزار برابر بیشتر دوسش داشتم.الانم خیلی طرفدارشم.یعنی حیف نیست امام علی و قبول ندارن!! چطوری میتونن امام حسین و وای قبول نداشته باشن.من که بدون اهل بیت میمیرم
 سلام عزیزان ...از دیدن کامنتاتون و اینکه طرفدار ماهر هستین خوشحال شدم من سوالاتتون رو به طور مخنصر در یه کامنت جواب میدم البته در حد بضاعتم
راسش اینکه ماهر به ایران بیاد فعلا احتمالش خیلی خیلی کم هست و خب طبق برنامه های ترویج اسلام که هدف اصلی ایشون هست نیازی هم به ایران اومدن شون نیست اگه دقت کرده باشین بیشتر توجه ماهر بعد از اروپا معطوف به شرق اسیاست و الحمد الله این فعالیت ها بازخورد خوبی از طرف مسلمانان این کشورها داشته برای همین هم ترانه های معرفشون رو به زبانهای شرق اسیا خوندن و در این کشورها کنسرت برگزار کردن
ماهر زین با اینکه هیچوقت در مورد شیعه یا سنی نظری رو ابراز نکرده ولی دقتشون در مورد کلیپ های ساخته شده بحدیه که شما هیچ تاکید صریحی در رد یا تاکید بر یه مذهب خاص درشون نمیبینید...نمونه اش حالت نماز خوندنه که در اکثر کلیپ ها اصلا نشانه ای از نماز به سبک سنی یا شیعه درش پیدا نیست

و مورد اخر اینکه اونچیزهایی که ما برامون سواله و در موردش دیگرون رو مورد قضاوت قرار میدیم بیشترش بعلت عدم اگاهی خود ماست اینکه اطلاعات کافی درمورد اصول اسلام و دلیل اینکه چرا بعضی سنن در شیعه و یا سنی تغییر پیدا کرده نداریم و این باعث میشه قضاوت درستی در مورد دیگرون نداشته باشیم ...گاهی انقدر به فرعیات توجه میکنیم که اصل رو فراموش میکنیم
ماهر زین یه خواننده ی مسلمانه و همونطور که بارها گفته هدفش از خوندن ترویج معنویت و اسلامه و مگه هدف تمام اولیا و انبیا و انسانهای خداپرست چیزی جز این بوده
حس خوبی که در زمان شنیدن ترانه های ماهر زین داریم نشانه ی باور داشتن این حقیقته " پرستش خدا و پیمودن راه درست در زندگی "
این حس خوب باعث میشه ادمهای خوب مثل ماهر زین رو دوست داشته باشیم
از توجه تون ممنونم ...موفق باشید
^___^
سلام دوستان خدا پشتتون باشه فقط میخواستم بهتون امید بدم و اینکه شما که توی فیس بوک هستید نمیتونید از ایشون به ایران دعوت کنید لطفا جوابمو بدید با تشکر
ما شا الله
راستی اینو بگم که من دو ساله ترانه هاشو گوش میدم و  با ترانه هاش ایمانم بیشتر شده.
پاسخ:
سلام دوست. ممنونم به خاطر امید دادنتون. راستش من هنوز اینکارو نکردم یعنی ازشون دعوت نکردم به ایران بیان اما تو پیج ف.ی.س.ب.وکشون پیج ایرانی خودمونو گذاشتم و خواهش کردم بهش سر بزنن و نظرشونو بگن اما متاسفانه سرشون شلوغتر از این حرفاست. ایشالا یه روزی برسه که به ایران هم سفر کنن.
موفق باشید.
من یک سنی هستم وماهرزین راخیلی دوست دارم وبه سنی بودنم افتخار میکنم نظر بدید
پاسخ:
خوش اومدید ما اینجا بحث سر فرقه های مذهبی نداریم طرفدارار خواننده ی مسلمان ماهر زین هستیم و در مورد ایشون صحبت میکنیم
سلام دوست عزیزم
من خودم خیلی به ماهر علاقه دارم ..درباره نظر دوستان بگم..ماهر سنیه تو سایتا خارجی گفته شده..توی خیلی از کلیپاشم کاملا از نوع نماز خوندنش مشخصه..تو اهنگ رمضان و برای باقی زندگیم..اکثر اهل سنتای غیر ایرانی نظرشون اینه که شیعه کافره..غیر از شافعیا..ممکنه اونم خوشش نیاد...
که اگه اینجور باشه تمام رفتاراش و اهنگاش ریاست که میگه فرقی نمیکنه کی هستیو چی هستی و چه عقیده ای داری ما همه خواهرو برادریم..امیدوارم که اینجوری نباشه
سلام،درسته ماهر اهل سنته،اگه دقت کنین تو ویدیو for the rest of my lifeتو سجاده ش مهر نداره،و خب شیعه ها هستن ک از خاک کربلا بعنوان مهر استفاده میکنن.من خودم شیعه ام،و به شیعه بودنم افتخار میکنم،داششتن عشق علی(ع) تو قلب هر انسانی ب نظرم بزرگترین افتخاره،ولی در مورد ماهر باید بگم، یکی از فوق العاده ترین انسان هاییه ک تا حالا دیدم،صداش و معنی آهنگاش بهم آرامش عجیبی میده،مهم نیست ک سنی باشی یا شیعه،مهم اینه ک آدم خوبی باشی،ماهر ب پیامبر عشق میورزه و عاشق خداس،این خودش ب نظرم برای مسلمان بودن و جلب رضایت حق کافیه...امید وارم همیشه پاینده باشه 
پاسخ:
انشالله ((:
راستی شما نمیدونید چرا ماهر دوست نداره هیچ عکسی از همسرش و فرزندانش منتشر کنه؟شنیده بودم ک گفته میخواد ازشون محافظت کنه،ولی نفهمیدم از چی...
پاسخ:
جوابش که خیلی ساده اس بخاطر احتمال بالای خطر از طرف تروریستا و افراطیا که ممکنه براشون مشکل ایجاد کنن
سلام اول از دوستانی که در مورد بعضی ازمسایل دین اطلاع ندارن خواهش میکنم نظر سطحی ندن مثل صیغه!اینکه ما درست ازش استفاده نمی کنیم دلیل بر بی آبرویی اسلام نمیشه.
دوم سوالی دارم درمورد اتنگشتری که تو یکی از کلیپهاش تو دستشه چرا پرچم داعش روی انگشترشه؟داعش که ربطی به اهل سنت نداره!
و سوم چرا ایشون که به سامی یوسف نمی رسه تعداد دنبال کننده هاش تقریبا سه برابر دنبال کننده های سامی یوسف هست(دراینستاگرام)
و چهارم چرا تو آهنگی که در رابطه با جنگ سوریه هست داخل کلیپ یه ارتشی به بچه شلیک میکنه؟!

پاسخ:
سلام عزیزم...خوش اومدی
نقش انگشتری که تو کلیپ پیامبر دست ماهر زین هست نقش حک شده روی انگشتر خود حضرت هست که در یکی از موزه ها نگه داری میشه و خب داعش هم از این نقش روی پرچمش استفاده کرده
من بارها این مسئله رو توضیح دادم 
ماهر زین یه خواننده ی مسلمانه و اینکه چرا شهرت بیشتری به نسبت سامی داره دلایل زیادی داره در اینستام شاید دلیل دنبال کننده های زیادش این باشه که ماهر زین بصورت مستقیم خبرهاشو داره در اختیار طرفداراش میذاره
سوال اخرو دقیق نمیدونم که بتونم جواب بدم
موفق باشی
سلام. من نمیدونم چرا بعضی ها نماد های اسلامی رو که گروههای تروریستی مثل داعش از اون استفاده میکنن تا به اسم اسلام دست به جنایت بزنن و افراد ساده رو فریب بدن میگن نماد اون گروهه و اگه کسی از اون نماد استفاده کنه سرع اون رو به اون گروه میچسبونن مثل همین انگشتری که ماهر زین تو کلیپ محمد دستشه!!!!
پاسخ:
خدا بهتون خیر بده...منم همینو دارم میگم^__^
سلام.من بالاخره نفهمیدم بعضیا با سامی یوسف چه پدر کشتگی دارن که میگن سامی یوسف به پا ماهرزین نمیرسه. هر دوشون مسلمونن سامی یوسف قبل از ماهرزین با موسیقی کار میکردن ولی اگه از روی انصاف فکر کنیم میفهمیم سامی یوسف هم بیشتر از اقای ماهر زحمت کشیدن و هم پر استعدادتر از ایشونن و طرفدارشون از ماهر زیاده.من فکر نمیکنم این دو شخصیت از مقایسه شدن با یکدیگه خوششون بیاد. مگه هردوشون نمیگن انسان ها مساوی اند؟