Maher Zain

Maher Zain
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

2015/01/21 پیام ماهر زین در fb


کنسرت کویت :)) hala hala wallah!! 😀

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kuwait concert :)) hala hala wallah!! 😀


  • asma zain

نظرات  (۵)

salam.mrc az matalebetun.mishe az mosahebehaye maher bishtar bezarin??
پاسخ:
سلام دوست. والا من هر چی مصاحبه که انگلیسی بود و داشتم رو گذاشتم. اما بازم میگردم اگه بود چشم حتما میذارم. ممنونم که بهمون سر میزنی.
rasti ye soall dashtam.chetori mitunim albomaye mahero bekharim?chon intori ke raigan download konim,kare kheilii eshtebahie.mamnun misham age nahveye kharidarie albomaro begid :D
پاسخ:
سلام دوست. والا منم نمیدونم. بذارین بگردم وقتی مطمئن شدم تو همین پست براتون توضیح میدم ^ ^
bazam mrc babate mosahebeha.ye tizere talk show gozashte budin.esme barname rashid show bud.age uno kamel bezarin kheiliii mamnun misham.mosahebeye jalebii be nazar miumad
پاسخ:
اون رشید شو رو هرچی گشتم نتونستم با زیرنویس انگلیسی شو پیدا کنم آخه عربی حرف میزنن. میخواین براتون خود برنامه رو با زبان عربی بذارم؟
kheiliiiiii mamnun.are hamun arabii ro ham bezarin mamnun misham.vaghean tashakorrr
پاسخ:
چشم حتما میذارمش دوست. لطفا یکم منتظر باش تا بتونم اپلودش کنم ^ ^
بازم مثل همیشه چیزی جز عالییییییییییییییییی نمیشه گف من عاااااااااااااااشقققققققققققققق اهنگای ماهرم دیگه از اهنگای انریکه وپیت بول وارمین و...............حالم بهم میخوره اه اه اه ..خدا ماهرو حفظ کنه که منو از این کافرای مشرک دور کرد
پاسخ:
منم آهنگاشو خیلی دوست دارم ^^