Maher Zain

Maher Zain
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ب.ظ

2014/02/15 پیام ماهر زین در fb


احساس خوشبختی میکنم وقتی به تو فکر میکنم
و از خدا می خواهم که به ما برکت دهد در همه ی کارها
تو همسرم ، دوست من و قوت من هستی
و دعا میکنم در بهشت در کنار هم باشیم
سرانجام خودم را پیدا کردم و احساس قدرت میکنم
بله! همه چیز تغییر کرده از وقتی تو کنارم هستی...اوه
و کلماتی هست که میخواهم بگویم
برای باقی عمرم، میخواهم با تو باشم
میخواهم کنار تو بمانم، صادقانه و درست
تا انتهای زندگیم، عاشق تو باشم، عاشق تو

Watch Video

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You're my wife, and my friend and my strength
And I pray we're together in Jannah
Finally now I've found myself, I feel so strong
Yes everything was changed when you came along, oh
And there's a couple of words I want to say..
For the rest of my life, I'll be with you
I'll stay by your side, honest and true
Till the end of my time, I'll be loving you, loving you

...................................................
الحمدلله، ما از مرز 12 میلیون هم گذشتیم :)) (منظور طرفداران ماهر در ف.ی.س.بوکه)
به خاطر حمایتتون خیلیییییییییییی (ضربدر 12 میلیون) ممنونم :))

انشاالله در آینده نزدیک، سورپرایزهای فوق العاده ای براتون دارم :))
با عشق و احترام، ماهر زین :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Alhamdolillah we've passed the 12 million mark :))
Thank you sooooooooo [X 12 million] much for you support :))
Insha'Allah i will share some great surprises in the near feature :))
With love and Respect MZ :))

...................................................



ماشالله، خیلی بامزه ان :))
امیدوارم خداوند به خودشون و خانواده شون برکت بده :))

Maher Zain one big family by Aref family

Watch Video

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

MashaAllah so cute :))
May Allah bless them and their family :))

  • asma zain